כיצד להרחיק יונים ביעילות

יונים הן דבר מטריד מאין כמותו. כאשר יונה בוחרת את אזור החלון שלך או כל אזור אחר אשר נראה לה רלוונטי בביתך לאזור הקינון שלה, יהיה מאוד קשה להפטר ממנה והיא תשוב אל אזור זה שוב ושוב. ישנן מספק שיטות לצורך הרחקת יונים , אך בכדי שהרחקת היונים תהיה לצמיתות, ללא פגיעה ביונה, יש צורך לדאוג שהשיטה אשר בה תשתמשו תהיה שיטה יעילה אשר ידועה כשיטה מוצלחת. בכדי שתהליך הרחקת היונים יממש את מטרותיו ויהיה מותאם באופן הטוב ביותר עבורך ועבור האזור בביתך שבו מצויות היונים, כדאי מאוד לשכור את שירותיו של מרחיק יונים מקצועי לצורך תהליך הרחקת יונים.


שיטות שונות להרחקת יונים

כיום ישנן שיטות שונות עבור הרחקת יונים. השיטה הנפוצה ביותר היא שיטת הדוקרנים. בשיטה זו מניחים בכל המקומות בבית שבהם היונים מצויות דוקרנים אשר יסבו ליונים אי נוחות בשהייה בו והן יאלצו לעוף ולחפש להם מקום אחר. ישנם דוקרני פלסטיק אשר נחשבים כפחות יעילים ודוקרני אלומיניום הנחשבים כדוקרנים יעילים מאוד. שיטה נוספת היא השימוש ברשת נסתרת במרפסת או בחלון. מטרת הרשת היא להפוך את מקום הקינון של היונה למקום לא נוח, דבר אשר יגרום לה לחפש מקום אחר. בנוסף לשיטות אלו כיום יש שיטה הנקראת שיטת הקפיץ המקפץ. בשיטה זו, מותקן קפיץ באזור שבו היונים מקננות, כאשר היונה יושבת על הקפיץ הוא זז והדבר גורם ליונה לעוף מהמקום בשל אי נוחות שהיא חשה.


השיטה האלקטרונית

מלבד השיטות המסורתיות של הרחקת יונים אשר הוזכרו לעיל, כיום ישנה שיטה חדשנית ומתקדמת יותר. השיטה מבוססת על מערכת המותקנת באזורים שבו היונים מקננות, אשר משמיעה רעשים שונים אשר מסבים אי נעימות ליונים ומרחקים אותן מהמקום. שיטה זו נחשבת שיטה נוחה אך לעיתים היא לאו דווקא יעילה. הוכח שלא תמיד היונים עוזבות את המקום שבו מותקנת המערכת בשל הקולות אותן היא משמיעה ולכן, השיטה לא בהכרח תהיה יעילה עבור כל אחד. לכן, חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע בטרם בוחרים את השיטה הרלוונטית עבורכם לצורך הרחקת היונים מביתכם לתמיד.

כיצד לבחור איש מקצוע עבור הרחקת יונים

בשונה מסוגי מדבירים שונים העוסקים בתחומים אחרים הזקוקים לתעודה ואסמכה, הרחקת יונים היא לא דבר אשר דורש תעודה או אסמכה כלשהי ולכן תחום זה נחשב כתחום פרוץ, אשר עוסקים בו לא מעט חאפרים. חשוב מאוד לפני שמזמינים את איש המקצוע הרלוונטי עבורכם לצורך הרחקת יונים לבדוק ולברר היטב האם מדובר באיש מקצוע בעל המלצות, מנוסה ומקצועי. אצל אורן הרחקת יונים , מרחיק יונים מנוסה ומקצועי, תוכלו לקבל את השירות המקצועי ביותר, על פי השיטה הטובה ביותר לצורך הרחקת היונים מביתכם.

 אין ספק שהבחירה באורן הרחקת יונים תעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר, בשירות אדיב ובמחיר אטרקטיבי.

Comments

  1. היום פותחו הרבה מאוד שיטות להרחקת יונים יעילה שלא צריך להזמין מרחיק יונים מקצועי בשבילם. במידה ומדובר במקום בבית שאתם יכולים להגיע לבד כדאי לעשות את זה לבד ולא להשקיע כסף במרחיק יונים מקצועי. אני נכנסתי לאתר nobugs.co.il שבו מצאתי מספר מוצרים שעזרו לי מאוד עם הרחקת יונים, המוצר שעזר לי הכי הרבה היה דווקא דחליל של בז שקניתי מהאתר הזה. מאותו רגע היונים לא חזרו. מאוד מומלץ להיכנס לאתר ולקרוא קצת על שיטות שתוכלו לעשות לבד להרחקת יונים.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

מהם דוקרנים נגד יונים והיכן מניחים אותם

יתרונותיה של רשת להרחקת יונים